top of page
  • Obrázek autoraAgor Vševěd

KPS SPUSTILA NOVÝ INFORMAČNÍ WEB V ČELE SE AGOREM!

Aktualizováno: 11. 12. 2020

Ahoj, jsem Agor Vševěd, parťák, který tě provede Katedrou psychologie. Jistě si říkáš, co tu dělám? No... odpověď je jednoduchá. Snažím se všem, co mají zájem o psychologii a chtějí se jí věnovat do budoucna, ukázat, že KPS na prestižní univerzitě v ČR, na Západočeské Univerzitě, je pro ně ta nejlepší volba.


Povím ti, že já sám studuji na této katedře. Jsem takový "věčný student", však víš... 😉. Každopádně je to super. Každý rok mám kolem sebe spousty a spousty nových studentů. Prožíváme spolu nezapomenutelné chvilky, diskutujeme a užíváme si.


Jedna věc je zábava, druhá studium. Nezapomeň, že se chceš vzdělávat😉! Ale neboj, u nás na katedře ti každý rád poradí a pomůže. Společně to zvládneme!


A nezapomeň, že jsem ti vždy nablízku! Najdeš mě na webových stránkách vpravo dole (pokud prohlížíš web přes PC), nebo úplně nahoře vedle hlavní nabídky (pro případ, že jsi mobilní uživatel)





0 komentářů
bottom of page